Poškozené zboží při převzetí

1. Nepřevzatá zásilka

Při převzetí zásilky od dopravce řádně zkontrolujte její obal a rovněž i stav zboží. V případě zjevně poškozené zásilky ji od dopravce Nepřebírejte.

2. Převzatá zásilka

Pokud je vaše zásilka po převzetí poškozena, do 24 hodin od převzetí nás kontaktujte na e-mailové adrese objednavky@levinfelin.cz. Do předmětu uveďte „Poškozená zásilka – číslo objednávky“ a do přílohy přidejte fotky poškozené zásilky. V případě, že nereklamujete zásilku do 24 hodin, dopravce reklamaci neuzná.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte 5% slevu
Nové produkty, nápady, články a akce, nezměškejte nic, co by vás mohlo zajímat
Logo footer
© LevinFelin 2022

Chceš 5% slevu na celou objednávku?

Přihlas se k odběru našeho newsletteru a neujde ti žádná novinka ani akce!