Nejčastěji kladené otázky

Jaký je rozdíl mezi rostoucí postýlkou Smart bed 60 a postýlkou Smart bed 72?

Postýlky mají úplně stejné funkce, jediný rozdíl je v jejich šířce. Verze 60 má vnější šířku 65 cm (vnitřní 60 cm) a verze 72 pak 77 cm (vnitřní 72 cm). Postýlka 60 je v nejmenší (mini) variantě složení ve tvaru oválu a 72 ve tvaru kruhu.

Co všechno je v ceně postýlky Smart bed?

V ceně jsou všechny komponenty potřebné na přeskládání postýlky do všech verzí. V ceně jsou také kolečka a ližiny na kolébání. Jediné, co je třeba dokoupit si zvlášť, je matrace. Tu vyberte podle toho, kterou velikostí postýlky budete začínat.

Co všechno je v ceně postýlky Nika?

V ceně jsou všechny komponenty potřebné na přeskládání postýlky do všech verzí. V ceně jsou také kolečka. Jediné, co je třeba dokoupit si zvlášť, je matrace. Tu vyberte podle toho, kterou velikostí postýlky budete začínat

Je možné urychlit dobu dodání a upřednostnit šití mé objednávky?

I když bychom velmi rádi vyšli vstříc každé naší zákaznici, aby se mohla z našich produktů radovat co nejdříve, není možné upřednostnit šití objednávky. Bylo by to na úkor ostatních objednávek, a proto vás prosíme, abyste mysleli na to, že výbavičku je třeba objednat s dostatečným předstihem (doporučujeme alespoň cca 2 měsíce před termínem porodu).

Kdy mi přijde zásilka?

Aktuální doba dodání je v případě postýlek, matrací a doplňků k postýlce vždy uvedená u konkrétního produktu. Pokud máme postýlky skladem, doba dodání je 3 – 5 pracovních dní. Pokud si k postýlce objednáváte cokoliv z textilu (kromě prostěradel), počítejte prosím s delší dobou dodání. Všechny textilie totiž šijeme na základě objednávek. Maximální dobu dodání celé objednávky naleznete vždy v pokladně - do tohoto data vám bude doručena. Pokud by byl výjimečný důvod, pro který se dodání zpozdí, budeme vás kontaktovat.

Jak mi přijde zásilka?

Všechny zásilky posíláme prostřednictvím kurýrní společnosti. Pokud vám přijde e-mailem informace o odbavení objednávky, můžete zásilku očekávat nejbližší pracovní den, výjimečně o den později.

Přišel mi e-mail o odeslání zboží, ale nemohu si ho přebrat

Nahlaste změnu dne dodání přepravní společnosti podle pokynů v e-mailu, který vám od ní přijde, případně se dohodněte přímo s kurýrem, že si přejete objednávku doručit v jiný den.

Zásilka mi přišla poškozená, co mám dělat?

I když se snažíme dělat vše pro to, aby vám zásilky přišly v 100% stavu, občas se stane, že přepravní společnost, i navzdory upozorněním, jak zacházet s naším produktem, doručí zásilku/krabici poškozenou (nejčastěji se to děje v případě, že se krabice při přepravě nevhodně zatíží). V tomto případě, prosíme, zkontrolujte všechny části nábytku, vyfoťte nám poškozené části a pošlete nám fotografie spolu s informací, o které díly se jedná (například vyfoťte návod, v němž tyto části označíte) na objednavky@levinfelin.cz a my v co nejkratším čase vaši reklamaci vyřídíme.

Jaká je velikost zásilky?

- Balík s postýlkou Smart bed – 90 × 60 × 40 cm, 24 kg
- Balík s MINI matrací – 75 × 75 × 10 cm, 4 kg
- Balík s MIDI matrací – 125 × 75 × 10 cm, 6 kg
- Balík s MINI aj MIDI matrací – 125 × 75 × 25 cm, 10 kg

Velikost balíku textilu a doplňků k postýlkám se odvíjí od množství a velikosti objednaných produktů.

Mohu zboží vrátit?

Ano, máte právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Postupujte prosím podle následujících pokynů

Je možné zaslat produkty i mimo ČR?

Ano, je. Pro cenu dopravy do vaší destinace nás prosím kontaktuje na e-mail objednavky@levinfelin.cz. Postýlky do jiných zemí zasíláme výlučně samostatně na paletě, aby nedošlo k poškození balíku dalšími produkty během přepravy. Pokud se rozhodnete pro vlastní dopravu, zkontrolujte obsah zásilky po převzetí od našeho kurýra ještě předtím, než balíky pošlete mimo SR nebo ČR vlastní přepravou. Za poškození jinou než naší přepravní společností nezodpovídáme.

Udělal/a jsem objednávku, ale nepřišel mi žádný e-mail

Každá přijatá objednávka musí být automaticky potvrzená i e-mailem. Pokud vám nepřišel e-mail, zkontrolujte si spam. Jestliže potvrzení nenajdete ani tam, kontaktujte nás.

Mám otázku, na koho se mohu obrátit?

Kontaktovat nás můžete prostřednictvím e-mailu objednavky@levinfelin.cz v pracovních dnech od 7:00 do 17:00 hodin, nebo prostřednictvím našich sociálních sítí (Facebook, Instagram).

Mám fotku vaší výbavičky, kterou bych si přál/a, ale nedokážu identifikovat všechny produkty a vytvořit si z nich objednávku v e-shopu

Rádi vám pomůžeme, a buď vás budeme navigovat, kde dané produkty najdete, nebo objednávku vytvoříme za vás. Kontaktujte nás, prosím, na objednavky@levinfelin.cz

Přihlaste se k odběru novinek a získejte 5% slevu na vaši první objednavku
Nové produkty, nápady, články a akce, nezměškejte nic, co by vás mohlo zajímat
Logo footer
© LevinFelin 2022